سروش تجارت فروش اسانس، طعم دهنده های طبیعی، مارگارین، روغن چربی شیرینی آرد ،جوش شیرین ،آمونیاک و بکینگ پودر، بهبود دهنده نان
اولین دوره آموزشی نانوایان نان صنعتی

شرکت سروش تجارت، در زمینه فروش مواد اولیه صنایع غذایی، همچون انواع طعم دهنده های طبیعی، مارگارین ، روغن چربی شیرینی آرد، جوش شیرین، آمونیاک و بکینگ پودر.

به عنوان نماینده و عاملیت فروش برندهای معتبری همچون شرکت کیمیاگر آریان اسانس (بعنوان اولین و بزرگترین تولید کننده ی اسانسهای طبیعی، شبه طبیعی، کمپاند و امولسیون) و همکاری باشرکت های معتبر تولید کننده روغن بعنوان مشاور فعالیت داشته است.

سالهاست هدف این مجموعه، بهبود و ارتقا سطح کیفیت تولیدات صنعت مواد غذایی و خدمت به هموطنان عزیز در دستیابی به موادغذایی سالم و با کیفیت با فروش مواد اولیه صنایع غذایی می باشد.

یکی از  دغدغه های بسیار مهم و اساسی شرکت نان دوران سبوس. در راستای افزایش کیفیت و بهره وری نان صنعتی در کل کشور، آموزش به نانوایان. به روش صحیح با برگزاری دوره آموزشی برای ارتقاء سطح علمی و عملی  آن ها می باشد.

جناب آقای دکتر ظفری، مدیر عامل محترم شرکت، سالیان متمادی است. که به دنبال راه اندازی این نگرش در مجموعه نان های صنعتی می باشد.

اولین دوره آموزشی نانوایان نان صنعتی، در مورخه ۱۹/۰۳/۱۴۰۰ ، در واحد آموزش نان دوران سبوس، به صورت رایگان برگزار گردید. که نانوایان از استان های مختلف کشور از جمله البرز، قزوین، یزد، تهران، مشهد، اصفهان در این دوره آموزشی شرکت کردند. که فراتر از انتظار بود.

 

در صورتی که میخواهید در باره دوره های آموزشی اطلاعات بیشتری داشته باشید میتوانید با ما در تماس باشید.

لینک زیر را کلیک کنید تا به همه راه های ارتباطی با ما دسترسی داشته باشید.

راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی سروش تجارت

شرکت سروش تجارت با سالها تجربه در زمینه مشاور و راه اندازی خطوط کیک، کلوچه و بیسکوییت (با کادر مجرب و با سابقه ای بالا درزمینه تولیدات محصولات لبنی و کیک و کلوچه و بیسکوییت) در کنار شما عزیزان بوده است .